måndag 15 oktober 2012

 Aino Aalto skålar !
 



 
 
Heeej :)

Jag lovade visa de finfina gamla Aino Aalto desertskålar jag fick av kära mamma! Sååå sååå fina! Jag hade faktiskt aldrig sett dessa tidigare, även om jag har en del av Aino Aalto serien. Underbart fina om ni frågar mig ! Vackra att servera tex vaniljpannacotta i :) Som sagt så fick jag 9 st av mamma och lyckades hitta 4 st till på Tradera.

Imorgon efter arbetsdagen bär det iväg till Stockholm med jobbet. Två nätter och två hektiska innehållsrika dagar. Ska försöka hinna med lite shopping också :) På fredag är jag ledig från mitt sjuksköterskajobb och har en lite kortare jobbardag för butiken - då ska alla beställningar som kommit under veckan skickas iväg! Ni har väl inte missat de finfina höstnyheterna som kommit in till butiken.

Nu dags att packa lite och sen spinning! Hoppas ni får en fortsatt fin vecka!


/Ansku

1 kommentar:

Anonym sa...

De skålene var kjempe koselige:)
Så utrolig godt og delikat ut:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete