söndag 16 september 2012

 Några pics från gästrummet..
 





 
Ovan några pics från gästrummet. Våningssäng köpt på Ikea och sedan vitmålats. Överkast, ljuslyktor samt stråväska tineK/min butik. Kudde Soul of himla i färgen Mother of pearl. Pläd Himla. Pall Tolix. Fåtölj Ikea. Mörkgrå kudde Day home. Stickad pläd Bloomingville.
 
 
Hej på er!
 
Sköna söndagen är här! Extra mysigt med helgerna under hösten :) Igår var jag dock halvdö efter en trevlig fredagskväll hos våra vänner (blev visst lite för mycket vin för mig - LCHF, alldeless för lite sömn under veckan samt ett hårt spinningpass hade förmodligen med saken att göra..)!
 
Jag har grejat lite i gästrummet. Det fattas fortfarande överkast från övre sängen. Jag är inne på att ha ett mörkgrått överkast där, tror det blir för mycket med två randiga. En svart Bestlite lampa står på önskelistan! Ikea fåtöljen känns inte riktigt hundra.. kanske skulle den svarta rottingfötoljen göra sig bättre här - tål iallafall att tänkas på.
 
Kram/Ansku
 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fina du!
Du har en så bra känsla för färg och form och samtidigt får till det där lilla extra!
Skulle gärna vara din gäst hos dig en natt....

Ha en fin söndag med din familj!

Kram kram Evelina

Anonym sa...

Ser mysigt ut!

Mvh/Janni

Gabriella sa...

Åh så fint! Mysiga kulörer såhär på hösten=)

Anonym sa...

Hei du:)
Så utrolig koselig gjesterom du har:)
Må være kjempe kos å komme på besøk her:)
Klem Merete

LOPPISLIV sa...

Jättefint i ert gästrum!! Det blir alltid så vackert när du inreder!!
Kram Paula

Unknown sa...

älskar den där vita tegelväggen.
ett superduperfint rum!

Villa Carl Larsson sa...

Så himla fiffigt med våningssäng i gästrummet. Du skulle inte vilja visa helbilder på sängen för jag håller på att planera vårt gästrum nämligen och tycker att det ser så fint ut.

Kram Josefin