torsdag 20 september 2012

I vår hall just nu !
 

 
 
Hej hopp!
 
I våran hall just nu (sedan igår)! En leverans från tine K. Fick hem stooora korgar (Åååå, vad jag älskar dessa korgar och väldigt prisvärda är dom också! Samma korgar som jag har hemma bland annat i barnens rum fast dessa som kom hem nu är en storlek större), salladsskålar, lyktor, stråväskor i storlek medium (med och utan stjärna), skålar, pappershanddukar, kökshanddukar i fina färgen phantom (vita finns i butiken sen tidigare). Kökshanddukarna funkar även perfekt på toaletten.

Grejerna lär stå kvar ett tag till för nu blir det lite matlagning, därefter ett spinningpass! Imorgon jobbardag. Men till helgen ska jag fota och sen bära ner sakerna till butiken..

PS. Korgarna är så stora så dom kommer tyvärr finnas till försäljning endast i gårdsbutiken.


/Ansku

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige kurver du har fått inn i butikken:)
Var kjempe fine og kan brukes til masse:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, så fina. Jag älskar dessa korgar i alla storlekar. Har favvisarna här hemma, small och XL. Så användbara dessutom

Kram Teres

Lilla gårdshuset sa...

Wohoo så läckra. Tyvärr inte till försäljning i nätbutiken då:(

Kramis/Heléne

Elin - Ett Hem sa...

Men åh! Måste nog göra ett premiärbesök i din butik. Får hålla tummarna att jag ska göra nåt jobb uppöver snart! :)

mariasvitabo sa...

Håller med dig om att de är så fina! Måste få till ett besök i din mysiga butik igen!

Kram Maria

Gabriella sa...

Åh! Vilka underbara korgar!