söndag 8 juli 2012

Danmark shopping



Två sköna långarmade t-shirt till Oliver & Alvar (lika ljust petrolblåa samt randiga i svart/vit & grå/vit) samt en finfin slipover till Alvar. Tycker det är finfint att matcha antingen överdel eller nedredel på killarna, då & då iallafall.
.
Sköna mysisbyxor samt två linne till mig handlades på rea hos Noa Noa. Ååå vad jag skulle handla Noa Noa kläder om jag hade en flicka :) Tur för plånboken kanske..
.

Fint papper som Oliver hjälpte till att välja !
.
Sugrör för sommarens saftkalas!
.
En ny sminkväska (Lisbeth Dahl).
.
Två nya washi tejp till samlingen.


Hej hopp!

Lite seg bloggerska här fortfarande idag efter ett härligt dygn (fredag till lördag) med två av våra grannfamiljer i ena familjens sommarstuga vid sjön. God mat & mycket skratt blev det :)

Lite småshopping under Danmarksresan. Älskar att gå i små gatorna i närheten till Ströget. Tycker man gör bästa "fynden" i de små mysiga butikerna! Sen är det så skönt att stanna på fika/glass lite då & då :D Ovan ser ni det mesta jag shoppade under resan. Blev även ett par Vagabond skor samt två tunna svagt ljusgråa blus/tröja till mig. Ingen storhandling, men alltid något :)

Hoppas på en fin kommande vecka!

Kram/Ansku

5 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Vilka fynd! Jag älskar att shoppa i köpenhamn, håller med om smågatorna!

Nästa gång får ni kika förbi!

Kram

Annas hjärtan sa...

Hej! Finfina fynd! Ursäkta om jag är lite tjatig men jag har mailat två ggr om min order och undrar när den kommer, en av sakerna ska bli en födelsedagspresent och nu börjar det bli bråttom...!

Anonym sa...

Hei!
Så masse flott ting du har fått kjøpt deg:) deilig med litt fornyelse en gang i blant!
Ha en strålende uke

Klem Merete

Fröken Abbe sa...

Åh, var hittade du de söta sugrören?
Kram

Gabriella sa...

Åh så många fina fynd!