tisdag 6 mars 2012

På kökshyllan..
.

Hej på er!

En korg med handtag har fått plats på översta kökshyllan bredvid hushållsvågen och tidningar/böcker :) Korgen köpte jag för några år sedan och den passar så fint ihop med de gamla mörkbruna dubbeldörrarna vi har i köket. Just nu fungerar korgen som medicinförvaring!

Vid tillfället saknar vi en taklampa i köket. Kanske får den gamla Ikea pendellampan komma upp igen ;D Gällande köksmattan, så beställde jag Himlas jeanstrasmattan jag pratade om.. har bara inte fått den hem ännu. Hoppas hoppas den passar finfint till våren/sommaren! Annars kör jag mattlöst som vanligt..

För övrigt har vi bytt listan vid bröstpanelen till en enklare variant. Porslinknopparna under diskhon samt "vid hörnskåp" ska också bytas ut. Ev ska ett väggskåp upp på väggen ovan och öppna hyllor bredvid :)

Igår möblerade jag om i matrummet.. bara liiite, men ändå ;) bilder kommer.

Kram/Ansku

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finfint!!!
Spännande att få se matrummet sedan:)))
Mvh Camilla...

Gabriella sa...

Så fint o trivsamt det ser ut!