torsdag 8 mars 2012

Margarinlåda



Heippa hej!

Bara en liten snabb hälsning innan det är dags att hämta Oliver från dagis!

Margarinlåda ovan är ett loppisfynd sedan något år tillbaks. Den brukar jag ha i köket sommartid och har nu fått komma ur skafferiet.. även om det ännu är långt kvar till sommaren ;D Färska kryddor hör till och en skål/fat fylld med vitlök är ett måste i köket tycker jag!

Kram från mig som besvärats av huvudvärk av och till i hela 4 dagar, pläääää..

Hoppas ni får en fin dag!

/Ansku

5 kommentarer:

Beas sa...

Jag har också örter i min.
Hoppas du blir kry från huvudvärken snart.

/Bea

Två systrar sa...

Hallå! Jag har ljus i min :-) fast det är en sockerlåda tror jag :-) Krya på dig! Be maken om lite massage, det hjälper ;-) Kram på dig! / C

Industri house sa...

Så fin bild, underbar margarin-låda :)Jag läste i förra inlägget att du snart ska opereras. Det kommer gå jättebra! och du ska veta att jag tänker på dig, och skickar en massa styrkekramar/jessica:)

Sabina sa...

jag och min sambo har letat ett tag efter ett knivställ eller ja, sånt som du har på väggen. var är det ifrån? :)

Tack för en fantastisk blogg :)

ansku sa...

Sabina: knivstället är från Ikea :)

Kram/A