måndag 27 februari 2012

Helgen som varit..

En liten glimt av killarnas kläder..

.. och en av flickornas..

och sist av choklad pavlovan.. ;)))

Heeeej !

Vilken härlig helg vi haft.. i fredags var jag bjuden på ett klädparty hos goa S. Färglada kläder, så det blev inte mer än en börs jag beställde till Oliver. Ni vet, jag och glada färger kommer inte riktigt överens ;D S hade lagat såååå god mat, som vi blev bjuden.

Lördags afton åkte vi till goa vänner till Karlstad och var ute och åt god mat, sååååå gott!!! Barnfritt dessutom för vår del - skönt, för det behövs ibland :) !

Igår var det äntligen dags för vårens POMPdeLUX party hemma hos oss, så goa Anna var här från Karlstad. Jag hade bakat Choklad pavlova á la Leila samt chokladmuffins med vit och ljuschoklad bitar i. Förstås glömde jag bort att fota kläderna, och försökte sen i all hast få till några bilder. Ovan några glimtar. Förstår inte varför bilderna blir SÅ suddiga.. många bloggare som klagar över detta nu. Tusen TACK alla goa som var med på partyt!!!!! Kläderna är ju SÅÅÅÅÅ fina! Denna gång var det faktiskt mycket fint i pojkarnas kollektion :) Meeen jag säger det ändå igen - synd att man inte har en flicka också ;) Tur för plånboken dock :)

Jag återkommer med ett inlägg om mina favoriter (önskemål !).. det blev mest mörkblåa plagg till mina killar :)

Kram och hoppas ni får en fin start på veckan!
.
//Ansku

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ansku !

Eiks olluytkin ihania vaatteita.
Oli kummis kivoja pojillekkin.
Ostin vähän Idalle ja Noelille mut en kummis paljon.
Ehkäpä päästään Tukholmaan tässä kevään aikana ja sieltä aina lööytyy kaikkea kivaa.

Kuulostaa että teiläkin oli kiva ja täys viikonloppu.
Myös meilä.
Oltiin Miia luona työn välissä.

Nyt yritän taistella täälä pyykkien kanssa ja järjestellä paikkoja ;)
Maanantain tekemistä ;)

Hauskaa päivää myös sinullekkin ;)

Halein Sirpa

Anonym sa...

Tack själv goa Ansku!
Dessvärre tog du kort på en stökig klädställning där tjejkläderna inte hänger i ordning =/... Många fingrar som rört till det ;) Nå ja. Du får hälsa de som klagar att det hängde rätt från början och att expediten hade fullt upp =)
Kramis från Anna