måndag 22 februari 2010

Längtan



Hej på er,

Ute ligger snön tung. Längtan till våren & sommaren är enorm! Än så länge får man nöja sig med att "drömma & planera" och låta sig inspireras av alla fina vår/sommartidningar.. -20 grader idag, brrrrrr..


Sparade alla fjolårets pelargoner, en del är redan nerklippta och resterande tänkte jag klippa ner ikväll och sen ska dom planteras om oxå. Blir intressant och se om dom överlever.. :) Har även köpt en ny Mårbackapelargon som blommar så fint! Pelargoner kan vi inte vara utan :)


Önskar alla en bra start på veckan! Här blir det en hemmadag med mycket arbete, har mååååånga beställningar som ska skickas iväg.. bäst att sätta igång :)



Kram/Ansku


5 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Jag ska klippa ner mina pellisar idag. Och så måste man in handla några nya som är i blom...

Kram Mimmi

Ljuva Drömmar sa...

Hejsan!

Har nyss hittat in till dig och tycker att du har det sååå fint, både här på bloggen och hemma!
Jag får massa inspiration och just nu känns det som det behövs.

Vad synd att du ska stänga din webshop men jag förstår att det kan bli lite för mycket. Ska passa på att handla lite så länge den finns kvar. Det finns såå mycket jag vill ha, får nog häva mitt köpstopp, hihi.

Kika gärna in till mig, kanske hittar du nåt du gillar.
Kramar Maria!

Jenny sa...

Hej Ansku!
Åh vad bra att du påminde mig, jag har ju glömt att ta fram och klippa ner mina pelargoner som står i källaren, det får jag göra idag:)

Ha en trevlig vecka!

Halein Jenny

Mäster Henrik sa...

längtar med dig!

Lilla gårdshuset sa...

Nä Mårbackapelargoner kan man inte vara utan! Så ljuvliga.

Kramis