onsdag 15 april 2009

Vackraste sommarskjortan



Hej alla goa,

Häromdagen klickade jag hem den vackraste sommarskjortan till lillkillen. Jag älskar barnkläder och nätshoppar gärna. Skjortan är från danska Mini a Ture. Det är sååå mycket roligare att handla kläder till lillen än till mig själv.. undrar om mina överkilon har någonting med saken att göra.. *fniss*. Vill även köpa ett linne samt ett par kalsonger i ekologisk bomull till lillen, dom kommer också från Mini a Ture. Tur att utbudet av deras barnkläder är relativt bra bland svenska nätbutiker..

När vi var till Sälen så var vi till KL kids och även då inhandlades en del sommarkläder till lillen, bl a en vit skjorta från Mexx samt ett par jeans shorts. Kl kids brukar ha bra utbud av reakläder. Dom har även nätbutik och säljer bl annat märkeskläder som Gant, Diesel och Mexx. I dag ska jag försöka hinna med även en liten beställning från H&M. Då är vi redo inför sommaren ;)

De "sista" barnkläder handlar jag på Benetton i samband med Finlandsresan till sommaren. Benetton i Karleby har mycket bra sortiment av barnkläder så där har jag svårt att besöka utan att handla, hihi. Men jag har ju köpmani vad gäller inredning och barnkläder..

P.S den söta linnekaninen på nedersta bilden finns att köpa i min butik, kostar 349 kr och finns även som smallrandig i naturvit/natur.


Hoppas ni har det bra !

Kraam/Ansku

10 kommentarer:

millandante sa...

En så fin skjorta! Både på kroken och på kroppen... så söt han är!!
Kram

Lauras gård sa...

Vilken mysig skjorta! Den passar bra på din söta lilla grabb. Visst är det roligare och lättare att handla till barnen. Det är ju pest att köpa byxor till en själv till exempel. Ja, det beror nog på att man inte har någon fotomodell kropp (långt i från...) Kram Stina

Signe 1 sa...

Men huur söt som helst till lille sonen!:-) Må gott, Kram Sofia

VITA NYANSER sa...

Vilken underbar bild!!! Den är ju så fin så du kan sätta in den i ram! Så härlig kille och skjorta och kanin = ).

Vilka fina bilder du tar! På ditt fina hem!
Kram l-l

Maria ( Idekroken ) sa...

Så herlig skjorte! Skulle nesten vært liten igjen, så mye fint som det er til de små nå.
Klem

Annelie Persson sa...

o vilken super söt skjorta, på super söt pöjk! visst är det kul med barnkläder, oftast lättare att hitta fina till dom mindre än till en själv, ens egna kläder vill aldrig liksom passa i form o så, kan bero på mina extra kilon hihi, ha det gott, kramar annelie

Hagagård sa...

Hej! Tack för titten..Ja håller med dig inge kul att handla kläder med alla volanger som ska hänga över byxlinningen...
Så visst är det kuligare att handla till barnen eller barnet tonåringen får man inte handla åt längre... kram:Helen

Vit Romantik sa...

Fin skjorta på fin kille!!

Bra med tips har inga egna små än men syskonbarn är alltid roligt att shoppa till!!

Ha en bra fortsatt vecka

kram Johanna

Jenny sa...

Hej Ansku!
Voi että hän on suloinen sinun poikasi:)

Jättefin skjorta!!

Benetton har så söta barnkläder, brukar handla en hel del till min bonusdotter där!

Ska strax kika in i din butik, där finns så mycket fint!

Halein Jenny

Frida sa...

Hej.
Har varit inne på er hemsida, skulle vilja ha vita träbokstäver, men finns det verkligen varken å,ä,ö eller y?

Tacksam för svar