tisdag 14 april 2009


Hej på er,

Vill börja med att tacka för alla goa kommentarer ang kaminen!

Hoppas ni haft det härligt under påsk ?! Vi har haft magsjuka i familjen sedan påskafton, nu är det min tur att må dåligt och ha huvudvärk :( Hoppas jag klarar mig utan att kräkas.. det skulle ju vara ett under! Mamma och pappa samt min brorsdotter var hemma hos oss under påsk och nu ligger dom hemma i Finland med magsjukan - vi är att gästvänliga.. *fniss*


Jag älskar korgar. Här ovan ser ni mitt senaste fynd. En rund korg med handtag, perfekt storlek att ha plädar och kuddar i. Blev sååå förtjust i den fina färgen! Kudden som ligger i korgen är från House doctor och finns att köpa i min butik. Den hittar ni under kategorin reahörna.

Ha en fortsatt härlig vecka !!


kraam/Ansku

8 kommentarer:

Signe 1 sa...

Hej Ansku! Stackars er som har varit sjuka, kan säga att det har varit samma med mig, usch!! Älskar oxå korgar i alla storlekar, din var kanonfin:-). Krya på dig! KramSofia

Lauras gård sa...

Men vad trist att vara sjuk under påsk. Magsjuka är ju ingen hit direkt... Hoppas du slipper det i alla fall... Peppar peppar så har vi klarat oss, men lill tjejen åkte på feber i dag. Inte kul att ringa jobbet efter fem lediga dagar och säga att man blir hemma ett tag till... Kram Stina

Annelie Persson sa...

åh då får du krya på dej, ligger själv med feber idag men känner att det är mera förkylning än kräksjuka.super fin korg , härligt kort, förstår inte hur ni bär er åt som lyckas få å fina foton! kram annelie

Engelska Villan sa...

Hej Ansku!
Uschiamej!! Magsjuka, ska inte den säsongen vara över nu??!! Stackare, hoppas du klarar dig nu.
Jättefint med pläden med vackra fransar över korgkanten :)
Kram kram Anna

Vit Romantik sa...

Åh era stackare, då får vi hålla tummarna för att du ska klara dig nu! Vilken fin korg du har fyndat bryter fint mot det vita, tänk allt behöver inte vara vitt;)

Krya på dig

kram Johanna

VITA NYANSER sa...

Vad tråkigt med magsjuka, usch, hoppas du klarar dig!

Vilka snygga bilder du visar, vitt, rent, snyggt....ja, de är så himla fina.

Måste kolla in din butik igen = ).

Krya på dig!
kram l-l

Pia sa...

Åh, stakkels Jer, mavesyge er ikke særlig behageligt! Hvilken fin korg - men du, hvor har du fået det fine vite täcke fra?

Kram Pia

Lönnen 13 sa...

Usch inte kul med magsjuka,har inte haft det själv på en massa år,peppar,peppar.Ja faktiskt,så fort jag får höra om magsjuka i omgivningen så tar vi 6-7 hela vitpepparkorn och sväljer ner med vatten.Vi har en burk stående på jobbet också,länge sedan någon var magsjuk.Låter säkert konstigt.

Kaminen var riktigt fin tycker jag.
Krya på dig! Kram Anneli