onsdag 12 november 2008

Smygstart till Julen..














Än är det långt kvar till Jul, men julkänslan börjar smyga in sakta och säkert. I dag köpte jag första amaryllisen som ska planteras och dekoreras med lite mossa till helgen. Lilla O har fått en egen nissekalender som kommer från Maileg. Ni har väl inte missat Maileg nissar som jag säljer i butiken.. Sedan 2002 så har jag faktiskt köpt en ny Maileg tomtenisse varje år så det finns en liten samling hemma hos oss :) Den fina vita julstrumpan har jag beställt från Julia med bloggen Julias vita drömmar. Zinkhinken köpte jag i somras med tanke på att ha en liten julgran i.

.

kram Ansku

1 kommentar:

Pia sa...

Hvilke fine ting du har købt - og julstrømpen fra Julia var SÅÅÅÅ fin - har selv fået min strømpe i posten idag:-)

Kram Pia