fredag 26 september 2008

Hallglimtar




Piffning pågår i hallen. Vår hall är ganska så liten, därifrån är det genomgång både till övervåningen och källaren samt även till vardagsrummet och köket. Dörren som ni ser på bilden leder till källaren. Vi har tagit bort dörren till vardagsrummet och köket så hallen känns därefter mycket större :) Vi målade golvet vitt efter misslyckande av att enbart såpa golvet. Så jag kan absolut inte rekommendera att ha såpade golv i hallen, det fungerar inte - inte hos oss iaf. Då gäller det bara att skura, skura och återigen skura, puuuuh. Men jag var tvungen att testa själv, även om jag visste att man inte rekommenderar att såpa golv i hall och kök. Och dessutom blev hela hallen mycket snyggare nu när golvet är vitmålat. Jag har köpt en liten möbel som får stå i hallen. Ni får se slutresultatet inom kort.


kram Ansku

3 kommentarer:

Pia sa...

Hej:-)

Jeg så, du var på jagt efter en gammel JUNOseng ?

Hvis du er hurtig, er der èn til salg her for ca 2000 kr:
http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=544708828&Catg=10689&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1

Ellers skal du prøve at søge på www.qxl.dk eller www.dba.dk (hvis du selvfølgelig er indstillet på at måtte køre til Danmark for at hente den;-))

Kram Pia

Caroline sa...

Hej!

Jag har precis hittat till din blogg, den är jättetrevlig. Mycket fina bilder!

/ Caroline

Caroline sa...

Det ska bli spännande att få se slutresultatet. Golvet ser jättesnyggt ut!

/ Caroline